مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:052023-12-31فرهنگي

سکانسی ماندگار از بیتا فرهی در سینمای ایران + فیلم


بارها نامه ی خسرو شکیبای بازیگر نقش «رضا» را خطاب به بیتا فرهی بازیگر نقش «شکوه» در فیلم سینمایی «کیمیا» شنیدیم، زمزمه کردیم و گریستیم.

- بارها نامه ی خسرو شکیبای بازیگر نقش رضا را خطاب به بیتا فرهی بازیگر نقش شکوه در فیلم سینمایی کیمیا شنیدیم، زمزمه کردیم و گریستیم.

و حالا ایسنا در آستانه چهلمین روز درگذشت بیتا فرهی بازیگر سینمای ایران، سکانس ماندگاری از فیلم کیمیا احمدرضا درویش را منتشر می کند و نامه ی معروف پایان بندی فیلم را با صدای زنده یاد خسرو شکیایی با هم زمزمه می کنیم: سلام ! عمریست در سایه سنگی دیوار صبوری کردم و معنای یافتن را در طعم از دست دادن دریافتم شکوه تو کیمیا را در میان آتش و خون به آغوش مادرانه ات فشردی پس به حرمت نام عزیز مادر سلام.

حالا دیگر چه فرقی دارد چه کیمیا در مشهد چه کیمیا در جنوب خواهرم،ای تو بهترین مادر پاره تنم را به خدا و به مهربانی مادرانه ات می سپارم سهم ما هم فقط یک یادت بخیر ساده به امید روزی که تبسم عشق را در سیمای مادرانه کیمیا ببینیم وداعی در بین نیست که این آغاز سلام است.

سکانس معروف فیلم کیمیا در کیمیا رضا (خسرو شکیبایی ) رزمنده ای است که همسر باردار خود را به بیمارستان می برد، اما خود به اسارت عراقی ها در می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکانسی ماندگار از بیتا فرهی در سینمای ایران + فیلم

سکانسی ماندگار از بیتا فرهی در سینمای ایران + فیلم