مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:452024-01-06فرهنگي

عوامل فیلم سینمایی قهرمان جندی شاپور معرفی شدند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح فیلمبرداری این اثر بعد از تهران، اهواز، بستان و آبادان، - فیلمبرداری فیلم سینمایی قهرمان جندی شاپور به کارگردانی مهدی صاحبی و تهیه کنندگی ابوذر پور محمدی، محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح به روز های پایانی رسیده و طبق شنیده ها این فیلم یکی از آثار جذاب جشنواره فجر امسال خواهد بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح فیلمبرداری این اثر بعد از تهران، اهواز، بستان و آبادان، هم اکنون در شهر شوش ادامه دارد و روز های پایانی خود را سپری می کند.

در این فیلم بازیگرانی، چون مرتضی امینی تبار، الهام نامی، نوید لایقی مقدم، یوسف تیموری، نهال دشتی، محمد رشنو و با هنرمندی نادر سلیمانی به ایفای نقش می پردازند.

فیلم سینمایی قهرمان جندی شاپور به زندگی دکتر شهید مجید بقایی دانشجوی نخبه پزشکی می پردازد که در سن 23 سالگی به فرماندهی قوای یکم کربلا در راس جبهه های جنوب منصوب شد و در کنار شهید حسن باقری از طراحان اصلی عملیات فتح المبین و بیت المقدس بوده که منجر به آزادسازی بخش زیادی از خاک کشور از جمله خرمشهر گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل فیلم سینمایی قهرمان جندی شاپور معرفی شدند

عوامل فیلم سینمایی قهرمان جندی شاپور معرفی شدند