مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:502024-01-17سياسي

عملیات اجرایی تقاطع امام رضا خرم آباد در سریعترین زمان کلنگ زنی خواهد شد


مدیرعامل هلدینگ قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: عملیات اجرایی تقاطع امام رضا(ع) مسکن مهر خرم آباد در بلوار شهید شفیع پور در سریعترین زمان ممکن انجام و کلنگ زنی خواهد شد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل هلدینگ قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: عملیات اجرایی تقاطع امام رضا(ع) مسکن مهر خرم آباد در بلوار شهید شفیع پور در سریعترین زمان ممکن انجام و کلنگ زنی خواهد شد.

محمدرضا رحمانی امروز 27 دی در بازدید از تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح اوایل تیرماه امسال آغاز شد و با پیگیری مسئولان و رفع مشکلات معارضان از پیشرفت خوبی برخوردار است، اظهار کرد: اجرای زیرسازی این طرح به پایان رسیده و اکنون عرشه ها در حال انجام است.

وی افزود: پس از اجرای عرشه ها و تکمیل آن این طرح زودتر از بازه زمانی به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بر لزوم اجرایی تقاطع امام رضا (ع) در بلوار شهید شفیع پور (مسکن مهر) خرم آباد تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح مانعی وجود ندارد، عنوان کرد: دلیل حضور قرارگاه خاتم در پروژه های شهری، استفاده از تکنولوژی های جدید و ظرفیت هایی است که این قرارگاه در قالب تهاتر دارد و می تواند با استفاده از سرمایه های غیرنقد و غیرمولد کارفرماها، برای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی تقاطع امام رضا خرم آباد در سریعترین زمان کلنگ زنی خواهد شد

عملیات اجرایی تقاطع امام رضا خرم آباد در سریعترین زمان کلنگ زنی خواهد شد