مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:352024-01-20سياسي

365 هکتار بافت فرسوده شهرضا بازآفرینی می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اصفهان وضعیت بافت فرسوده و اقدامات به عمل آمده در راستای بازآفرینی شهری شهرضا و اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

- علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اصفهان اظهار کرد: در این جلسه به صورت ریزبینانه وضعیت بافت فرسوده و اقدامات به عمل آمده در راستای بازآفرینی شهری شهرضا و اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

  وی افزود: با توجه به گزارشاتی که ارائه شد شهرضا دارای 365 هکتار بافت فرسوده و 156 هکتار بافت تاریخی است همچنین مساحت حریم شهرضا 20 هزار و 480 هکتار و مساحت محدوده آن 2 هزار و 601 هکتار است.

  قاری قرآن ادامه داد: 25 محله شهرضا در بافت فرسوده مصوب واقع شده، 3 محله در بافت با پیشینه روستایی، هفت محله در سکونتگاه های غیررسمی قرار دارند همچنین در حال حاضر هفت محله هدف دارای پروژه های اقدام مشترک مصوب هستند.

  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: دستور کار دوم این نشست، ارائه طرح بازآفرینی (برنامه جامع اقدام مشترک) توسط شهرداری اصفهان بود که مورد بررسی قرار گرفت و پیرامون آن با در نظر گرفتن جوانب مختلف تصمیم گیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

365 هکتار بافت فرسوده شهرضا بازآفرینی می شود

365 هکتار بافت فرسوده شهرضا بازآفرینی می شود