مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:352024-01-12سياسي

انتخابات 11 اسفند به حماسه تبدیل خواهد شد


انتخابات پیش رو به یک حماسه تبدیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بردسکن که با حضور اقشار مختلف مردم ونیز فرماندار ومعاونین وبخشداران منطقه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان با ترفندهای مختلف تلاش می کنند که با سیاه نمایی و پاشیدن بذر ناامیدی مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند ولی آحاد جامعه با حضور گسترده خود در انتخابات پیش رو بار دیگر خط بطلان بر توطئه های دشمنان خواهند کشید.

وی ادامه داد: هر کسی که به دین مبین اسلام و کشورش علاقه دارد بداند که مهمترین راه یاری اسلام و عزت و افتخار برای کشورمان شرکت در انتخابات است.

خطیب نماز جمعه بردسکن با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش مهم حضور گسترده مردم در صحنه ها تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام هر جا مردم در صحنه حضور داشتند شاهد پیروزی و عزت دین مبین اسلام بودیم و هر جا که کوتاهی کردند ظالمان مسلط شدند.

امینی انتخابات را امری مهم و ضروری دانست و گفت: شرکت در انتخابات شرکت در جبهه حق علیه باطل است و حضور پررنگ مردم در انتخابات بار دیگر نقشه شوم دشمنان را نقشه بر آب خواهد کرد وی افزود: : باید بصیرت و آگاهی مردم در این باره بیشتر شود تا دشمنان نتوانند به عقاید و باورهای انقلابی نفوذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 11 اسفند به حماسه تبدیل خواهد شد

انتخابات 11 اسفند به حماسه تبدیل خواهد شد