مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 19:102023-12-28اجتماعي

مفقود شدن یک شکارچی در ارتفاعات روستای قوجه کندی شهرستان چاراویماق


یک شکارچی اهل روستای قوجه کندی شهرستان چاراویماق در آذربایجان شرقی، روز دوشنبه، چهارم دی ماه برای شکار به ارتفاعات این روستا رفت و پس از آن، - ایسنا/آذربایجان شرقی یک شکارچی اهل روستای قوجه کندی شهرستان چاراویماق در آذربایجان شرقی، روز دوشنبه، چهارم دی ماه برای شکار به ارتفاعات این روستا رفت و پس از آن، دیگر از او خبری نشد.

خانواده این شکارچی، پس از گذشت 26 ساعت، با نگرانی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (شماره 112) تماس گرفتند.

پس از اعلام این خبر، بلافاصله تیم های امداد و نجات هلال احمر شهرستان چاراویماق وارد عمل شدند که پس از 18 ساعت تلاش تیم هایی از میانه، ستاد فرماندهی امداد و نجات استان به فرماندهی سید علی آقا سیدی معاون امداد و نجات استان، برای پشتیبانی عملیات جستجو و نجات این شکارچی در منطقه مستقر شدند.

این عملیات که شامل پیمایش های کوهستانی بود، با استفاده از پهپاد و حضور نیروهای مردمی، طی 48 ساعت گذشته ادامه داشت، اما تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است.

حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، گفت: به دلیل شرایط خاص منطقه پرتگاهی و نیز تداوم مه و سرمای سوزناک، عملیات جستجو و نجات تنها در شب چهارشنبه برای حفظ امنیت نجاتگران تعطیل شده و از صبح پنجشنبه دوباره آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفقود شدن یک شکارچی در ارتفاعات روستای قوجه کندی شهرستان چاراویماق

مفقود شدن یک شکارچی در ارتفاعات روستای قوجه کندی شهرستان چاراویماق