مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:102023-12-25سياسي

ابلاغ تعهد 3500 میلیارد تومانی دولت در خصوص آزادراه شمالی کرج


 3 هزار و 500 میلیارد تومانی که دولت در سفر ریاست جمهوری در خصوص آزادراه شمالی تعهد کرده بود ابلاغ شد.

- ایسنا/البرز شهردار کرج گفت: 3 هزار و 500 میلیارد تومانی که دولت در سفر ریاست جمهوری در خصوص آزادراه شمالی تعهد کرده بود ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد کیانی روز دوشنبه چهارم دی ماه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج اظهار کرد: اقتضای کار اجرایی، پذیرفتن خطر و ریسک و دوری از بهانه تراشی و عافیت طلبی است.

کیانی با تاکید بر این موضوع که اصلی ترین رسالت در مجموعه مدیریت شهری کرج، خدمت رسانی شبانه روزی به شهروندان است و با بیان اینکه شاهد و ناظر اعمال ما حضرت ولی عصر(عج) است، از مدیران زیرمجموعه خود خواست تا شبانه روز برای ارائه خدمات به شهروندان وقت بگذارند چرا که فرصت خدمت گزاری محدود است.

وی در ادامه بیان کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری موفق ترین و بهترین استقبال در تاریخ استان البرز را داشتیم، ما بر این عقیده هستیم که وظیفه مان را انجام دادیم و اگر این موفقیت در کشور ثبت شده مرهون زحمات همکاران و دوستانی است که خالصانه پای کار آمدند.

شهردار کرج اضافه کرد: این سفر بسیار پر خیر و برکت بود و 3 هزار و 500 میلیارد تومانی که دولت در خصوص بزرگراه شمالی تعهد کرده بود در نهایت ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ تعهد 3500 میلیارد تومانی دولت در خصوص آزادراه شمالی کرج

ابلاغ تعهد 3500 میلیارد تومانی دولت در خصوص آزادراه شمالی کرج