مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:462024-01-14اقتصادي

تولید 2 میلیون اصله نهال در همدان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه سهم این استان در طرح مردمی «کاشت یک میلیارد درخت»، سه میلیون اصله است، از تولید حدود دو میلیون اصله نهال در سال اول این طرح خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه سهم این استان در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ، سه میلیون اصله است، از تولید حدود دو میلیون اصله نهال در سال اول این طرح خبر داد.

اسفندیار خزایی در گفت وگوبا ایسنا، با اشاره به اینکه در سال اول این طرح برای تولید نهال و جانمایی عرصه ها تلاش شد، اظهار کرد: طرح کاشت یک میلیارد درخت یک طرح مردمی است که در طول چهار سال انجام می شود بر همین اساس باید با چشم باز و علمی کار کرد.

وی با تأکید بر اینکه هدف از این طرح، مردمی سازی کاشت درخت است، تصریح کرد: در بخش مشارکتی این طرح گونه صنوبر در جنوب استان و گونه سنجد در شمال استان تولید می شود که تاکنون بیش از یک میلیون و 150 هزار اصله نهال صنوبر در استان تولید شده است که به محض اعلام کمیته علمی شروع به کاشت می شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان با اشاره به اینکه حدود 962 هزار اصله نهال استقرار یافته در استان تولید شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع حدود دو میلیون اصله نهال در سال اول در استان همدان کشت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2 میلیون اصله نهال در همدان

تولید 2 میلیون اصله نهال در همدان