مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:302024-01-05سياسي

صدور پیام محکومیت حادثه تروریستی کرمان توسط خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان


اسقف اعظم خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه ای، جنایت دشمن در کرمان را نشانه ترس استکبار از «شهید» سلیمانی دانست و آن را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، گریگور چیف چیان اسقف اعظم خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه ای، جنایت دشمن در کرمان را نشانه ترس استکبار از شهید سلیمانی دانست و آن را محکوم کرد.

در پیام اسقف اعظم گریگور چیف چیان آمده است؛ اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان که در روز بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شرایطی که آحاد مردم جهت عرض ارادت به آن شهید والامقام اجتماع کرده بودند، اتفاق افتاد موجی از غم و اندوه را در دل های ما آوار کرد و سراسر ایران به سوگ نشست.

بی شک این اقدام اهریمنی با حمایت های استکبار جهانی و عوامل فریب خورده آنها صورت می گیرد و این همزمانی با قیام طوفان الاقصی که تحت تاثیر آموزه های آن سردار شهید نجام می پذیرد، بیانگر این موضوع است که ترس استکبار از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است که اگر جز این بوده در مراسم بزرگداشت ایشان این اقدام صورت نمی گرفت.

 اینجانب به همراه شورای خلیفه گری مجمع نمایندگان این اقدام تروریستی را به شدت محکوم و ضمن عرض تسلیت به خانواده های معزز شهدا، برای مجروحان آن حادثه آرزوی سلامتی دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پیام محکومیت حادثه تروریستی کرمان توسط خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان

صدور پیام محکومیت حادثه تروریستی کرمان توسط خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان