مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 08:552024-01-18حوادث

توقیف 2 نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان، گفت: چهار واحد صنفی در آمل به دلیل تخلف از مقررات منابع طبیعی پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی اصغر اسماعیل زاده شب گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ادامه طرح ضربتی مقابله با قاچاق چوب، دو دستگاه نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق شناسایی و توقیف شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح ضربتی مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی آمل، پلیس امنیت اقتصادی مازندران و آگاهی سرزده از کارگاه های چوب بری بازدید داشته و دو دستگاه خودروی وانت نیسان حامل چوب آلات جنگلی قاچاق از جنس توسکا و راش توقیف شدند همچنین خودروهای متخلف به همراه محموله مکشوفه توسط مأموران منابع طبیعی، عوامل مجری طرح حفاظت شرکت چوب و کاغذ و مأموران نیروی انتظامی توقیف شده و جهت تنظیم پرونده و ارجاع به مرجع قضایی به پارکینگ اداره منابع طبیعی شهرستان آمل منتقل شدند که در این راستا پلمب واحد صنفی متخلف در دستور کار مرجع قانونی قرار گرفت.

اسماعیل زاده با اشاره به پلمب چهار واحد صنفی آمل به دلیل تخلف از مقررات منابع طبیعی در طرح ضربتی مقابله با قاچاق چوب، بیان کرد: در این بین سه کارگاه چوب بری و یک مرکز دپوی چوب پلمب شده و متخلفان به مرجع ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 2 نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل

توقیف 2 نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل