مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 13:102023-12-25سياسي

تأیید نهایی 261 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ


رییس مرکز حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ از تعیین و تأیید نهایی 261 شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس در سامانه جامع انتخابات در حوزه انتخابیه این شهرستان ها خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس مرکز حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ از تعیین و تأیید نهایی 261 شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس در سامانه جامع انتخابات در حوزه انتخابیه این شهرستان ها خبر داد.

مجتبی فیض اللهی اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات مشترک هیأت های اجرایی و نظارت برای تعیین تعداد و محل شعبات، 119 شعبه برای مرکز حوزه انتخابیه شهرستان بهار، دو حوزه فرعی برای لالجین و صالح آباد و 142 شعبه برای حوزه های شهرستان کبودراهنگ پیش بینی و در مجموع 261 شعبه برای این شهرستان ها تعیین و در سامانه جامع انتخابات تأیید شده است.

️وی در ادامه با تأکید بر منویات رهبر معظم انقلاب و راهبردهای برگزاری انتخابات از منظر ایشان گفت: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت، مجریان و برگزارکنندگان انتخابات بسیار حائز اهمیت است و انتخابات باید با رعایت بی طرفی و امانتداری برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان بهار، ️فرماندار بهار همچنین بر لزوم قانون مداری تأکید کرد و گفت: دقت نظر در انتخاب محل و تعیین شعب اخذ رأی به منظور تسهیل رأی گیری برای عموم مردم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید نهایی 261 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ

تأیید نهایی 261 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ