مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:152024-01-20سياسي

در حوزه تعلیم و تربیت به خصوص سیستان و بلوچستان با جنگ ترکیبی روبرو هستیم


رییس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش درگیر جنگی ترکیبی و جدی هستیم که طراحان آن اذهان عمومی را هدف قرار گرفته و با سیاه نمایی قصد دارند اقدامات بزرگ انجام شده را کوچک و کم اهمیت جلوه دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش درگیر جنگی ترکیبی و جدی هستیم که طراحان آن اذهان عمومی را هدف قرار گرفته و با سیاه نمایی قصد دارند اقدامات بزرگ انجام شده را کوچک و کم اهمیت جلوه دهند.

صداقت شامگاه جمعه 29 دی در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان اظهار کرد: در آموزش و پرورش با جنگ ترکیبی گسترده ای از سوی دشمنان روبرو هستیم؛ از یک سو سعی دارند با عملیات روانی اذهان را از طریق دروغ فریب دهند و در دل ها وحشت بیندازند، از سوی دیگر با جنگ ادراکی، شناخت مردم به خصوص جوانان را هدف قرار داده اند تا با ایجاد خطای محاسباتی، اقدامات مهم را کوچک جلوه دهند و موضوعات کوچک را بزرگ و با اهمیت نشان دهند.

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت آموزش و پرورش، تصریح کرد: کسانی که نقش آموزش و پرورش را کوچک انگاری می کنند، در صف دشمنان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه تعلیم و تربیت به خصوص سیستان و بلوچستان با جنگ ترکیبی روبرو هستیم

در حوزه تعلیم و تربیت به خصوص سیستان و بلوچستان با جنگ ترکیبی روبرو هستیم