مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 19:302024-01-20سياسي

یادواره شهدای شهرستان آبیک در دهه فجر برگزار می شود


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

- سرهنگ مهدی علی زمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: یادواره های شهدای محلات، شهرهای آبیک، زیاران، خاکعلی و قشلاق و تعداد بسیاری از روستاها برگزار شده و یادواره شهدای شهرستان آبیک همزمان با آغاز دهه فجر، در روز 12 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در یادواره شهدای شهرستان آبیک که در سالن 9 دی سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک برگزار خواهد شد، از قشرهای مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا دعوت به عمل می آید.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بیان کرد: یادواره شهدای شهرستان آبیک به صورت خودجوش و به همت گروههای جهادی، مردمی و هیات های مذهبی برگزار می شود و سخنران کشوری در آن سخنرانی خواهد کرد.

علی زمانی اقتدار ایران اسلامی را از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری ها و جان فشانی های رزمندگان و شهدا ذکر کرد و گفت: دفاع هشت ساله رزمندگان و شهدا بود که سبب بیمه شدن کشور شد و چشم طمع دشمنان از ایران اسلامی برداشته شد.

وی ادامه داد: ایستادگی ملت ایران و دفاع مجاهدانه شهدا و رزمندگان اسلام سبب پیروزی ما در برابر رژیم بعثی و چندین کشور قوی شد و اگر پیروز نمی شدیم فرهنگ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای شهرستان آبیک در دهه فجر برگزار می شود

یادواره شهدای شهرستان آبیک در دهه فجر برگزار می شود