مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 19:152024-01-12سياسي

دفتر سومین جشنواره ملی شعر فاطمی «در سایه سار طوبی» بسته شد


مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی شعر فاطمی «در سایه سار طوبی» با حضور جمعی از مسئولان قوه قضاییه در شهرستان نی ریز برگزار شد.

- دفتر سومین جشنواره ملی شعر فاطمی در سایه سار طوبی بسته شد ایسنا/فارس مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی شعر فاطمی در سایه سار طوبی با حضور جمعی از مسئولان قوه قضاییه در شهرستان نی ریز برگزار شد.

رییس دادگستری شهرستان نی ریز و دبیر علمی جشنواره ملی شعر فاطمی در سایه سار طوبی امروز، 22 دی ماه در حاشیه مراسم اختتامیه این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: شاید مجازات کردن افراد با حبس تنها راهکار بازدارندگی نیست و اقدامات بسترساز دیگری هم باید انجام شود.

حسین غضنفرنژاد با بیان اینکه دستگاه قضایی باید خود را یکی از هدایتگران جامعه تصور کند چرا که بسیاری از چالش هایی که دستگاه قضا با آن مواجه است شاید سایر بخش ها با آن ها مواجه نباشد، افزود: همچنین ظرفیت کلی در این دستگاه وجود دارد که همگی ابزارهای مهمی هستند تا بتواند جامعه را هدایتگری کرده و مسیر رشد و تعالی را هموارتر کند.

وی با تصریح اینکه یکی از مهم ترین مسیرها و یکی از بهترین اقدامات، اقدامات فرهنگی است که می تواند مقدمه انسان سازی و جامعه سازی باشد، افزود: دستگاه قضایی با همین موضوع شروع کرد و این جشنواره شعر را در شهرستان نی ریز برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر سومین جشنواره ملی شعر فاطمی «در سایه سار طوبی» بسته شد

دفتر سومین جشنواره ملی شعر فاطمی «در سایه سار طوبی» بسته شد