مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:352024-01-06سياسي

تدوین سند اربعین با مشارکت دو آستان مقدّس حسینی (ع) و عباسی(ع)


در دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با متولیان حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) به تدوین سند اربعین با مشارکت دو آستان مقدس حسینی (ع) و عباسی (ع) تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به عراق با آیت الله شیخ عبدالمهدی کربلایی متولی شرعی حرم مطهر امام حسین(ع) و آیت الله سید احمد الصافی متولی شرعی حرم مطهر حضرت اباالفضل العباس(ع) دیدار کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با عیادت از آیت الله سید عبدالمهدی کربلایی تولیت عتبه مقدسه حسینی(ع) و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای وی، به بیان فعالیت های شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت.

خسروپناه با اشاره به اهمیت فعالیت های علمی، فرهنگی و دینی در کشور به تهیه اسناد راهبردی و نظارت بر اجرای این اسناد در حوزه اجرایی پرداخت و از متولی شرعی حرم مطهر امام حسین (ع) تقاضا کرد تا در تهیه و تدوین اسنادی همچون سند اربعین با دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی همکاری داشته باشد.

آیت الله سید عبدالمهدی کربلایی ضمن عرض خوش آمدگویی به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیأت همراه، شهادت تعدادی از مردم مظلوم کرمان را به دست ایادی استکبار را به وی و عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند اربعین با مشارکت دو آستان مقدّس حسینی (ع) و عباسی(ع)

تدوین سند اربعین با مشارکت دو آستان مقدّس حسینی (ع) و عباسی(ع)