مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 20:402023-12-23فرهنگي

ناصر طهماسب گوینده و صداپیشه برجسته بدرود حیات گفت


ناصر طهماسب گوینده و صداپیشه برجسته در هشتاد و چهار سالگی بدرود حیات گفت تا یکی از بزرگ ترین دوبلورهای تاریخ ایران صحنه را ترک کند.

- ناصر طهماسب گوینده و صداپیشه برجسته در هشتاد و چهار سالگی بدرود حیات گفت تا یکی از بزرگ ترین دوبلورهای تاریخ ایران صحنه را ترک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ ناصر طهماسب در سال 1318 در تهران، دوبلور، مدیر دوبلاژ برجسته و فعال عرصهٔ سینما در ایران است.

او فعالیت در دوبله را به صورت حرفه ای از سال 1340 آغاز کرد.

مهارت در ارائه تیپ های جدی و کمدی و لهجه های مختلف از ویژگی های این گوینده توانا می باشد.

صدای طهماسب یادآور نقش آفرینی بازیگران بزرگی مانند هارولد لوید، جک نیکلسون، جیمز استوارت، کری گرانت، همفری بوگارت، هنری فوندا، استیو مک کویین، گری کوپر، جین هکمن، آنتونی پرکینز، پیتر سلرز، دیوید جانسن، کوین اسپیسی، و… است.

او افزون بر گویندگی نقش های اول، در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی زیادی به عنوان مدیر دوبلاژ و سرپرست گویندگان فعالیت داشته است.

گویندگی به جای جک نیکلسون در دیوانه از قفس پرید ، ریچارد دریفوس در دختر خداحافظی ، داستین هافمن در پاپیون ، لزلی هاوارد در بربادرفته ، جانی سکا در محمد رسول الله و جهانگیر فروهر در سوته دلان (ساخته علی حاتمی، 1356) نمونه هایی از آثار ماندگار او در دوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصر طهماسب گوینده و صداپیشه برجسته بدرود حیات گفت

ناصر طهماسب گوینده و صداپیشه برجسته بدرود حیات گفت