مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:252024-01-17سياسي

رمز حمله موشکی به مقر تروریست ها و راز جابه جایی پرچم انتقام+فیلم


حمله دوشنبه شب سپاه به مقر تروریست های صهیونیست و داعشی در اربیل عراق و ادلب در سوریه در انتقام خون شهدای حادثه 13 دی ماه امسال در مسیر مزار حاج قاسم سلیمانی، -   پرچم سرخ انتقام یا همان پرچم سرخ یالثارات الحسین علیه السلام که در سال 98 و به نشانه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی در مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمد، تنها 2 روز پس از حادثه خونبار کرمان روی گنبد این مسجد نصب شد.

این در حالی است که قرار بود بعد از 2 روز پرچم مشکی تعویض و پرچم فیروزه ای روی گنبد نصب شود، ولی بعد از شهادت این عزیزان در سالروز شهادت سردار دل ها در کرمان، به نشانه انتقام سخت خون این شهیدان و همه مظلومان عالم دوباره بر فراز گنبد فیروزه ای میعاد منتظران پرچم سرخ یالثارات الحسین علیه السلام برافراشته شد.

  اینجا بخوانید ).

اهتزاز پرچم سرخ انتقام بر فراز مسجد گلزار شهدای کرمان اما پیش زمینه انتقام بود که تنها چند روز بعد از جنایت تروریستی عوامل صهیونیستی داعش در کرمان اتفاق افتاد.

سیلی انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرانجام در شامگاه دوشنبه 25 دی ماه، همزمان با سالگرد شهادت امام دهم و تنها 12 روز پس از جنایت تروریستی کرمان با رمز یا امام هادی علیه السلام بر گونه دشمن فرود آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز حمله موشکی به مقر تروریست ها و راز جابه جایی پرچم انتقام+فیلم

رمز حمله موشکی به مقر تروریست ها و راز جابه جایی پرچم انتقام+فیلم