مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 08:352024-01-11سياسي

اصلاح جاده های کردستان نیازمند اعتبارات ویژه است


اصلاح جاده های استان و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی از مهم ترین مطالبه مردم است که تحقق این مهم نیازمند اعتبار ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، شهردار سنندج و مسؤولان ارشد استانی ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرداری ها و حوزه زیرساخت های استان، اظهار کرد: تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور تأثیر بسزایی در کاهش تصادفات جاده ای دارد و ساماندهی جاده های مریوان منتهی به مرز باشماق، نیازمند تصمیم ملی است.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر دولت نگاه ویژه ای به احداث راه و استانداردسازی جاده های استان داشته است، گفت: اصلاح جاده های استان و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی از مهم ترین مطالبه مردم است که تحقق این مهم نیازمند اعتبار ویژه است.

  به گفته استاندار کردستان، شهرهای استان یک متر کمربندی ویژه خودروهای سنگین ندارد و این خودروها ناگزیر از داخل شهر عبور می کنند و مشکلات زیادی را ایجاد کرده اند.

زارعی کوشا ضمن ارزیابی کیفیت محیط شهری و تأثیر آن در ارتقا رضایتمندی شهروندان، از اقدامات شهردار سنندج در این راستا قدردانی کرد و گفت: رضایت مردم باید محور فعالیت های شهرداری ها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح جاده های کردستان نیازمند اعتبارات ویژه است

اصلاح جاده های کردستان نیازمند اعتبارات ویژه است