مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:152024-01-03حوادث

12 ساعت تلاش برای نجات جان مادر باردار در سایه نبود بالگرد


نبود بالگرد موجب شد که نیروهای اورژانس 115 و هلال احمر پس از 12 ساعت جان مادر بارداری را در منطقه صعب العبور رودریش نجات دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مادر باردار اهل روستای صعب العبور رودریش با تلاش 12 ساعته تکنسین اورژانس و نیروهای هلال احمر در سایه نبود بالگرد به مرکز درمانی منتقل شد.

محمدامین نیکویی نژاد سرپرست اورژانس 115 استان در همین خصوص گفت: در پی تماس تلفنی ساعت 00:04 بامداد چهارشنبه 13 دی ماه 1402 یکی از اهالی روستای صعب العبور رودریش جهت کمک به مادر باردار با علامت خون ریزی و کاهش فشارخون، بلافاصله تیم فوریت های پزشکی مارگون به همراه نیروهای امدادی هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

سرپرست اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نیرو های امدادی پس از 12 ساعت عبور از مناطق سخت گذر، این مادر باردار 36 ساله را امروز 13 دی ماه ساعت 12ظهر با وضعیت عمومی مناسب جهت دریافت خدمات تخصصی به درمانگاه مارگون منتقل کردند.

اما امدادرسانی به این مادر باردار در منطقه دورافتاده، محروم و صعب العبور رودریش در حالی انجام شد که کهگیلویه و بویراحمد از تیرماه تاکنون از نبود بالگرد رنج می برد موضوعی که هم رسانه به شدت پیگیر آن هستند هم مسوولان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 ساعت تلاش برای نجات جان مادر باردار در سایه نبود بالگرد

12 ساعت تلاش برای نجات جان مادر باردار در سایه نبود بالگرد