مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:452024-01-13سياسي

گلستان در ریل توسعه همه جانبه/ تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی


استاندار گلستان با بیان اینکه بسیاری از پروژه های سفر نخست رییس جمهور به استان تکمیل و به بهره برداری رسیده است، افزود: پس از تخصیص های اعتباری جدید شاهد تسریع در روند تکمیل پروژه ها خواهیم بود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه بسیاری از پروژه های سفر نخست رییس جمهور به استان تکمیل و به بهره برداری رسیده است، افزود: پس از تخصیص های اعتباری جدید شاهد تسریع در روند تکمیل پروژه ها خواهیم بود.

علی محمد زنگانه صبح شنبه 23 دی ماه 1402 در آیین تبیین دستاوردها و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان که در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: با وحدت و همدلی، اقدامات بزرگی در کشور انجام شده و نمونه ای از این اقدامات را در استان گلستان در حوزه های مختلف شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه همزمان با شب یلدا شاهد سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان بودیم که جا دارد از همه عوامل ستاد این سفر پربرکت تقدیر شود، ادامه داد: جهاد تبیین واجب عینی بوده و در همین راستا باید دستاوردهای نظام را به هم استانی ها و هموطنان تبیین کنیم.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه استان در ریل توسعه ای همه جانبه قرار گرفته و شاهد نتیجه بخشی بسیاری از پروژه های سفر نخست رییس جمهور به استان هستیم، خاطرنشان کرد: سراسر استان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان در ریل توسعه همه جانبه/ تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی

گلستان در ریل توسعه همه جانبه/ تلاش مدیران برای جذب اعتبارات ملی