مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:552024-01-20دانش

اجرای 5 طرح تحقیقاتی علوم شناختی در پژوهشکده فناوری های همگرا


محققان و متخصصان پژوهشکده فناوری های همگرا در تازه ترین فعالیت پژوهشی در حوزه علوم شناختی 5 طرح تحقیقاتی را با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری با موفقیت اجرایی کردند.

- محققان و متخصصان پژوهشکده فناوری های همگرا در تازه ترین فعالیت پژوهشی در حوزه علوم شناختی 5 طرح تحقیقاتی را با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری با موفقیت اجرایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محققان و متخصصان پژوهشکده فناوری های همگرا در دانشگاه تهران در نشستی با حضور رییس و کارشناسان این مرکز و مدیران و کارشناسان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی روند اجرای 5 طرح تحقیقاتی در حوزه علوم اعصاب و علوم شناختی و تجاری سازی دستاوردها برای کمک به تامین نیازهای علمی و فنی را ارائه کردند.

این طرح های پژوهشی در قالب طرح شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان برای کمک به نیازهای علمی، فنی و تخصصی در حوزه های علوم شناختی در زمینه توسعه واسط مغز و ماشین جهت افزایش توانمندی مخاطبان اوتیسم، کاربرد پردازش زبان طبیعی در تشخیص اختلالات اضطرابی، بررسی و استخراج بیومارکرهای سیگنال ثبت سیگنال های مغزی در بیماری وسواس فکری، بررسی تغییرات نوروپلاستیسیتی مغز در تحریک تی ام اس به کمک سیگنال های مغزی و شبیه سازی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 طرح تحقیقاتی علوم شناختی در پژوهشکده فناوری های همگرا

اجرای 5 طرح تحقیقاتی علوم شناختی در پژوهشکده فناوری های همگرا