مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:502024-01-10سياسي

معاون پارلمانی رییسی : اقدامات دولت در رفع نیازهای درمانی قابل مقایسه با گذشته نیست


رییسی حتی قبل از اینکه بطور رسمی سکان مدیریت اجرایی کشور را در دست بگیرد موضوع واردات واکسن و حمایت از تولید واکسن در داخل کشور را مورد پیگیری قرار داد و برخلاف تبلیغاتی که به راه انداخته بودند که امکان واردات حتی یک واکسن نیز وجود ندارد، - رییسی حتی قبل از اینکه بطور رسمی سکان مدیریت اجرایی کشور را در دست بگیرد موضوع واردات واکسن و حمایت از تولید واکسن در داخل کشور را مورد پیگیری قرار داد و برخلاف تبلیغاتی که به راه انداخته بودند که امکان واردات حتی یک واکسن نیز وجود ندارد، بسیار نتیجه بخش بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: اهتمام ویژه اقدامات این دولت در رفع نیازهای کادر درمان و نیز ساخت و تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی هرگز قابل مقایسه با گذشته نیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی در برنامه تلویزیونی با موضوع برآیند تعاملات دولت و مجلس در حوزه نظام سلامت، درباره برجسته ترین و مهمترین دستاورد دولت در بخش سلامت گفت: دولت سیزدهم زمانی کار خود را شروع کرد که مهمترین مسئله کشور بحث سلامت در دوران کرونا بود.

در آن دوره بنا به دلایلی شرایط به نحوی بود که  کشور هم در تولید و واردات واکسن و هم در تخت و امکانات بیمارستانی با مشکلات فراوانی مواجه بود لذا رییس جمهور حتی قبل از اینکه بطور رسمی سکان مدیریت اجرایی کشور را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی رییسی : اقدامات دولت در رفع نیازهای درمانی قابل مقایسه با گذشته نیست

معاون پارلمانی رییسی : اقدامات دولت در رفع نیازهای درمانی قابل مقایسه با گذشته نیست