مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:352024-01-02ورزشي

صمدی: شرایط نیان در نیم فصل دوم متفاوت خواهد بود


سرمربی تیم نیان الکترونیک مشهد گفت: با توجه به 8 بازی نیم فصل دوم که میزبان خواهیم بود، جذب بازیکنان جدید و رفع مصدومیت بازیکنان امیدوار به کسب مقامی خوب در انتهای فصل هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم نیان الکترونیک مشهد گفت: با توجه به 8 بازی نیم فصل دوم که میزبان خواهیم بود، جذب بازیکنان جدید و رفع مصدومیت بازیکنان امیدوار به کسب مقامی خوب در انتهای فصل هستیم.

حامد صمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شرایط تیمش از ابتدای فصل جاری تا پایان نیم فصل اول اظهار کرد: برای لیگ امسال از 7 هفته مانده به شروع مسابقات، تمرینات مان را شروع کرده و چند مسابقه تدارکاتی با تیم های پاس گرگان، شهرداری گنبد و هورسان رامسر در شهر گرگان انجام دادیم.

با یک آمادگی نسبی لیگ را آغاز کردیم، اما متاسفانه در نیم فصل اول با قرعه مناسبی روبرو نشدیم و بیشتر بازی های ما در خارج از خانه برگزار شد.

وی افزود: تا پیش از دیدار با شهرداری گنبد شرایط نسبتا خوبی داشتیم و کارهایمان مطابق روال پیش می رفت که با مصدومیت پوریا یلی مواجه شدیم.

پیش از یلی نیز محمد هشتوار، پشت خط زن دوم تیم را به دلیل مصدومیت از دست داده بودیم که باعث شد در چند بازی با دست خالی در این پست به مصاف رقبا برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صمدی: شرایط نیان در نیم فصل دوم متفاوت خواهد بود

صمدی: شرایط نیان در نیم فصل دوم متفاوت خواهد بود