مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:052023-12-29سياسي

حاج قاسم از ثمره های شجره طیبه نظام اسلامی بود


مسؤول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: اطاعت پذیری حاج قاسم از ولی فقیه، او را به این درجه رساند تا موجب حسرت دیگران باشد.

- مسؤول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه: حاج قاسم از ثمره های شجره طیبه نظام اسلامی بود ایسنا/مرکزی مسؤول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: اطاعت پذیری حاج قاسم از ولی فقیه، او را به این درجه رساند تا موجب حسرت دیگران باشد.

سردار ابوالفضل مسجدی شامگاه پنجشنبه، هفتم دی ماه در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج مسجدالحسین (ع) شهر محلات، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته بصیرت، اظهار کرد: کسانی که در گذشته در کنار امام (ره) بودند، ولی دروغ می گفتند، پس از رحلت امام به دنبال سهم خواهی از نظام بودند، در فتنه 88 مقابل ولی فقیه زمان ایستادند.

وی ولایت فقیه را ادامه راه انبیا دانست و بیان کرد: رهبریِ ولایت فقیه به نمایندگی از اهل بیت است، اما عده ای این را نپذیرفتند و در مقابل ایشان ایستادند.

مقام معظم رهبری پیشرفت در جامعه را با عدالت همراه می دانند و عدالت را برای همه مردم جامعه می خواهند.

وی ادامه داد: عده ای به دنبال مخالفت با ولایت فقیه بودند، اما از آنجا که ولایت فقیه در قانون اساسی آمده است، نمی توانستند به طور مستقیم به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم از ثمره های شجره طیبه نظام اسلامی بود

حاج قاسم از ثمره های شجره طیبه نظام اسلامی بود