مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:302024-01-03فرهنگي

چرا مستند عملیات نصر ساخته شد؟


کارگردان مستند «یک قبضه آر پی جی» گفت: شاید خیلی از مستندسازها به خاطر اینکه ایران در عملیات نصر با شکست مواجه شده است رغبتی به ساخت مستند این عملیات نداشته باشند.

- محمدرضا عبدالحمیدی کارگردان و تهیه کننده مستند یک قبضه آر پی جی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت: این مستند روایتی از عملیات نصر، اولین عملیات کلاسیک ایران علیه نیرو های بعث عراق است.

وی افزود: در بین تمام محصولات رسانه ای که تا پیش از یک قبضه آر پی جی درباره این عملیات ساخته شده بود جای یک روایت منسجم از روز های عملیات و اینکه دقیقا چه اتفاقی در عملیات نصر افتاده است خالی بود.

تهیه کننده مستند اضافه کرد: شاید خیلی از مستندسازها به خاطر اینکه ایران در عملیات نصر با شکست مواجه شده است رغبتی به ساخت مستند این عملیات نداشته باشند و احساس کنند که روایت از یک شکست، خیلی پیروزمندانه نیست ولی من دنبال این بودم که چرایی این شکست را پیدا کنم و سوال های زیادی که درباره این عملیات وجود دارد را  پاسخ دهم که برخی از سوال ها پاسخی ندارند و بعضی از سوال ها نیاز به یک درک عمیق درباره وضعیت و موقعیت دارند.

محمد رضا عبدالحمیدی در پاسخ به این سوال که آیا مستند جدیدی در حال ساخت دارد بیان کرد: ما یک مجموعه مستند در رابطه با زنان و تبیین نگاه انقلاب اسلامی به پدیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مستند عملیات نصر ساخته شد؟

چرا مستند عملیات نصر ساخته شد؟