مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 18:262023-12-27سياسي

چمران: ناامید کردن مردم از نظام خیانتی بزرگ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی چمران عضو هیات رییسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کشور شامگاه امروز در همایش حماسه حضور که در سالن هلال احمر ساری برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران آماده است که با مشارکت گسترده در انتخابات، باز هم نقشه های دشمنان را نقش برآب کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور در انتخابات بر دو موضوع ایمان و امید تاکید داشتند تا در سایه اتحاد به پیروزی و موفقیت برسیم.

این تاکیدات صرفا برای ایران و هنگام انتخابات نیست، بلکه برای همه کشورهای اسلامی است که اگر واحده شوند، می توانند دنیا را تسخیر کنند چرا که هم قدرت و ثروت دارند و هم قرآن و اسلام دارند.

این امید قطعی ماست که پیروزی نهایی با امت اسلامی است.

عضو هیات رییسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: همانطور که در طول این 45 سال توانستیم همه توطئه ها را با همدلی و امید و مقاومت پشت سر بگذاریم، باز هم با استمرار این مسیر می توانیم به قله های افتخار برسیم؛ به عنوان مثال در فتنه سال گذشته که دشمن همه ابزار آن را در کشور و خارج فراهم کرده بودند تا با تشتت و تفرق، امید ما را خدشه دار کند و به پیروزی دست یابد اما هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ملت انقلابی ایران همه نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: ناامید کردن مردم از نظام خیانتی بزرگ است

چمران: ناامید کردن مردم از نظام خیانتی بزرگ است