مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:002023-12-29سياسي

قضات بازنشسته در هیأت های حل اختلاف مالیاتی حضور می یابند


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: حضور قضات بازنشسته یا حقوقدانان مطلع در مباحث امور مالیاتی در هیأت های حل اختلاف مالیاتی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان در دیدار با رییس کل دادگستری استان سمنان، اهمیت پرداخت مالیات را با توجه به شرایط اقتصادی و تغییرات اعمال شده در بودجه کشور بسیار مهم و بااهمیت توصیف و اظهار کرد: اقتصاد کشور از حیث تأمین منابع درآمدی به سمت درستی پیش می رود.

وی ضمن ابراز خرسندی از همکاری خوب دستگاه قضا با نظام مالیاتی افزود: یکی از این موارد، حضور قضات بازنشسته یا حقوقدانان مطلع در مباحث امور مالیاتی در هیأت های حل اختلاف مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: این افراد توسط رؤسای دادگستری استان ها معرفی می شوند که در این زمینه همراهی و همکاری خوبی توسط دادگستری کل استان سمنان صورت گرفته است.

حسین پور گفت: عمدتاً از حقوقدانان مطلع در امر مالیاتی در استان سمنان استفاده می شود و با توجه به محدودیت های زمانی این افراد به جهت عدم امکان حضور در ساعات اداری در مرکز دادرسی و ارائه خدمات مطلوب تر به مؤدیان، پیشنهاد می شود تا از قضات بازنشسته مورد وثوق و امین نیز با توجه به مجوز قانونی و با معرفی دادگستری و در ساعات اداری استفاده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات بازنشسته در هیأت های حل اختلاف مالیاتی حضور می یابند

قضات بازنشسته در هیأت های حل اختلاف مالیاتی حضور می یابند