مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:252023-12-30اجتماعي

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید به مشتریان تحویل داده شد


اولین سری از خودروهای سازگار با محیط زیست برند فونیکس به نام تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید در مراسمی با حضور خریداران و مدیران این برند همراه با برگزاری کلاس آموزشی و اهدای هدایایی تحویل داده شد.

- در شرایطی که تهران و شهرهای بزرگ ایران مانند مشهد، اصفهان و تبریز از آلودگی هوا رنج می برند و عبور و مرور در خیابان ها برای مردم کار دشواری شده است و کارشناسان هشدارهای بسیاری درباره استفاده از خودروهای بنزینی داده اند، اولین سری از محصول سبز و دوست دار محیط زیست برند فونیکس یعنی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید با حضور مدیران و مشتریان به خریداران تحویل داد.

در این مراسم که پنج شنبه، 6 دی 1402 در هتل المپیک تهران برگزار شد، بعد از پذیرایی و سخنرانی مدیر عامل، مشتریان با تکنولوژی پیشرفته این محصول پلاگین هیبرید آشنا شدند که به منظور سازگاری با محیط زیست از دو موتور الکتریکی در کنار یک موتور احتراقی استفاده می کند که در نهایت منجر به کاهش موثر مصرف سوخت و استفاده از انرژی پاک الکتریکی می شود.

مشتریان به عنوان یادگاری دیوار یادبود برند فونیکس و خودروی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید را امضا کردند و بعد از انداختن عکس یادگاری با مدیران شرکت و دریافت هدایایی، در خودروهای خود مستقر شده و از درگاهی که برای بدرقه در نظر گرفته شده بود, عبور کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید به مشتریان تحویل داده شد

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید به مشتریان تحویل داده شد