مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:502024-01-15بين الملل

تظاهرات قبرسی ها مقابل پایگاه انگلیس که برای حمله به یمن استفاده می شود


فعالان طرفدار فلسطین مقابل دروازه های پایگاه هوایی انگلیس موسوم به «آرای اف آکروتیری» در قبرس تظاهرات کردند، زیرا از اینکه از پایگاه مذکور به عنوان سکوی پرتاب برای حملات علیه نیروهای یمنی استفاده می شود، - فعالان طرفدار فلسطین مقابل دروازه های پایگاه هوایی انگلیس موسوم به آرای اف آکروتیری در قبرس تظاهرات کردند، زیرا از اینکه از پایگاه مذکور به عنوان سکوی پرتاب برای حملات علیه نیروهای یمنی استفاده می شود، خشمگین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هواپیماهای جنگی، کشتی ها و زیردریایی های ایالات متحده و انگلیس از پنجشنبه هفته گذشته چندین حمله هوایی علیه نیروهای انصارالله در یمن انجام دادند تا به گفته خودشان به حملات ارتش یمن علیه کشتی های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ واکنش نشان دهند.

ارتش یمن حملاتش را پاسخی به جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در غزه می داند و قول داده تا زمانی که حملات تل آویو متوقف نشده، دست از کار نکشد.

پایگاه هوایی سلطنتی آکروتیری انگلیس در قبرس، به عنوان نقطه ای برای حرکت جت های جنگنده تایفون درگیر در این عملیات ضد یمن استفاده شد.

بامداد شنبه هم ایالات متحده و انگلیس به طور مشترک چهار شهر یمن از جمله صنعا، الحدیده، تعز و ذمار را مورد حملات هوایی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات قبرسی ها مقابل پایگاه انگلیس که برای حمله به یمن استفاده می شود

تظاهرات قبرسی ها مقابل پایگاه انگلیس که برای حمله به یمن استفاده می شود