مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:152023-12-29فرهنگي

روایت بازیگر «مستوران» از بازی در یک سریال کهن


محیا دهقانی که بازی در نقش اصلی سریال مستوران را به عهده دارد می گوید: ادبیات تاریخی به شدت شیرین و جذاب است به قدری که دوست داشتم همیشه به آن زبان صحبت کنم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سریال مستوران یکی از آثار پرمخاطب تلویزیون است که این روزها فصل دوم آن در حال پخش است.

فصل اول مستوران به کارگردانی مسعود آب پرور و سیدجمال سیدحاتمی پخش شد و فصل دوم آن با کارگردانی سیدعلی هاشمی و تهیه کنندگی عطا پناهی هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

  محیا دهقانی که همچون سریال نجلا 2 در مستوران2 نیز نقش اصلی این مجموعه را بر عهده دارد، درباره نقش آفرینی و اولین تجربه بازی در یک اثر تاریخی به خبرنگار خبرگزاری فارس اینچنین گفت: بازی در آثار تاریخی اگرچه سختی های زیادی دارد،  اما از اینکه با ادبیاتی که عاشق آن هستم، ادبیات کهن، شاهنامه، داستان هزار و یک شب و اشعار سعدی که نه تنها باعث افتخار ماست بلکه کل دنیا به آن می بالند در مستوران2 روبرو شدم و در اثری که با توجه به ادبیات کهن ساخته شده حضور دارم خرسند و مفتخرم.

   دهقانی ادامه داد: همیشه برایم سوال هست که چرا در صحنه تئاتر به شاهنامه کمتر پرداخته می شود و اثار زیادی از آن نمی بینیم، خوشحالم که حالا یک گروهی آمده ارزش گذاری کرده و یک اثری که پشتوانه ادبی قوی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بازیگر «مستوران» از بازی در یک سریال کهن

روایت بازیگر «مستوران» از بازی در یک سریال کهن