مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:402024-01-15اجتماعي

برای افزایش مهارت و یادگیری دانش آموزان، خوردن صبحانه را در مدارس فعال کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ریحانه اخلاقی با بیان اینکه همیشه یکی از دغدغه های مهم خانواده ها خوردن صبحانه فرزندانشان در ایام تحصیل است و آن ها را با چالش های متفاوتی رو به رو می کندف اظهار کرد: - یک کارشناس ارشد حوزه آموزش با بیان اینکه اهمیت دادن به خوردن صبحانه در میان دانش آموزان مورد غفلت سیستم اموزشی کشور قرار گرفته است، مطرح کرد: در میان مسایل مختلف آموزشی، تربیتی و اخلاقی که در حیطه وظایف آموزش و پرورش است، چگونه می توان با ایجاد محیطی امن دانش آموزان را تشویق به خوردن صبحانه ی دسته جمعی کنیم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ریحانه اخلاقی با بیان اینکه همیشه یکی از دغدغه های مهم خانواده ها خوردن صبحانه فرزندانشان در ایام تحصیل است و آن ها را با چالش های متفاوتی رو به رو می کندف اظهار کرد: تغذیه مناسب باعث تأثیر مثبت بر عملکرد ذهنی می شود و نقش مهمی در فرآیند یادگیری دارد.

مواد غذایی متنوع و سالم مبتنی بر هرم غذایی، انرژی مورد نیاز مغز را فراهم می کنند و تأثیر مستقیم بر حافظه، تمرکز و توانایی حل مسائل دارند.

این کارشناس تغذیه با بیان اینکه مهمترین وعده یعنی صبحانه با فراهم کردن انرژی و مواد غذایی مورد نیاز، کمک می کند تا تمرکز، حافظه و یادگیری بهبود یافته و افزایش قند خون پس از صبحانه می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای افزایش مهارت و یادگیری دانش آموزان، خوردن صبحانه را در مدارس فعال کنید

برای افزایش مهارت و یادگیری دانش آموزان، خوردن صبحانه را در مدارس فعال کنید