مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:352023-12-30بين الملل

شرط جدید اتریش برای کشورهای خواهان ورود به منطقه شنگن


اتریش که به تازگی به درخواست رومانی و بلغارستان برای ورود به منطقه تردد آزاد اروپایی یا همان منطقه شنگن چراغ سبز نشان داده است، اکنون برای تحقق درخواست دو کشور شرط جدیدی را مطرح می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتریش، عنوان کرده است که شرط ورود بلغارستان و رومانی به کشورهای منطقه شنگن این است که هر دو کشور بایستی برای پذیرش پناهندگانی از کشورهای خاورمیانه وارد عمل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی ، اتریش که پیشتر درخواست دو کشور رومانی و بلغارستان برای ورود به منطقه تردد آزاد شنگن را وتو کرده بود، روز جمعه در موضع گیری جدیدی اعلام کرد که هم بلغارستان و هم رومانی نیاز به پذیرش پناهجویانی از افغانستان و سوریه دارند تا بتوانند به منطقه شنگن ورود کنند.

بر این اساس گرهارد کارنر وزیر داخلی کشور اتریش در جریان اظهاراتی عنوان کرد: باید پیشرفت های قابل توجهی در زمینه حفاظت از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا وجود داشته باشد تا در نهایت این پیشرفت ها به نقطه ای برسد که بلغارستان و رومانی هم بتوانند در منطقه شنگن هوایی پذیرفته شوند.

رومانی روز چهارشنبه گفت که  به همراه بلغارستان که هر دو از سال 2007 عضو اتحادیه اروپا هستند، در ماه مارس از طریق مرزهای هوایی و دریایی هم وارد منطقه شنگن خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط جدید اتریش برای کشورهای خواهان ورود به منطقه شنگن

شرط جدید اتریش برای کشورهای خواهان ورود به منطقه شنگن