مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:052024-01-12سياسي

دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است


دشمن همواره در صدد ضربه زدن به ملت ایران از طریق های مختلف جنگ روانی ، جنگ ترکیبی و ایجاد ناآرامی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس باعث اقتدار نظام و اسلام می شود.

وی افزود: دشمن همواره در تلاش برای ضربه زدن به ملت ایران است و در این راه از هیچ گونه تلاش از جنگ ترکیبی تا اغتشاش و دیگر بهره می برد.

وی در بخش دیگر به حلول ماه رجب اشاره کرد و گفت: در این ماه رحمت از ولادت امام باقر (ع) تا مبعث را در خود جای داده است و سراسر رحمت و مغفرت برای مسلمانان است .

خطیب جمعه قشم بیان کرد: روز مبعث حضرت محمد (ص) یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است که رسول خدا در این روز به پیامبری مبعوث شد و نقطه آغاز اسلام عزیزی شد که در سراسر عالم جریان دارد.

تقدیر از تلاش های سربازان گمنام حاجبی در بخش دیگری از صحبتهای خود از تلاش های نیروهای گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عوامل پشتیبانی تروریست های انتحاری وقوع فاجعه تروریستی اخیر در کرمان تقدیر کرد.

وی تاکید کرد: مردم ایران مقابل آمریکا و دیگر کشورهای غاصب با تکیه بر ایمان و اعتقاد به امام زمان علیه السلام با تمام توان ایستادگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است

دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است