مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:302023-12-24سياسي

تخفیف 70 درصدی خدمات تفریحی برای خانم های اصفهانی در روز زن


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، خدمات مجموعه های گردشگری، تفریحی و ابرسازه های تفریحی شهر برای بانوان با تخفیف 70 درصدی و برای سایر همراهان شامل همسر و فرزندان با تخفیف 50 درصدی ارائه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت وگوی خبری پس از صد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز لایحه ارائه خدمات تخفیفی ویژه هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، از نهم تا پانزدهم دی ماه مطرح شد.

با جمیع بحث ها در کمیسیون های تخصصی و صحن این پیشنهاد شهرداری به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس خدمات مجموعه های گردشگری، تفریحی و ابرسازه های تفریحی شهر برای بانوان با تخفیف 70 درصدی و برای سایر همراهان شامل همسر و فرزندان با تخفیف 50 درصدی ارائه خواهد شد.

صالحی گفت: در همین رابطه شهرداری برنامه های مختلفی را ویژه این ایام خواهد داشت، از جمله برگزاری نمایشگاه ها، نشست های تخصصی، جشن های بزرگ شهری و محلی، رویدادهای تفریحی، پایش سلامت مادران و پویش های ویژه در حوزه بانوان تا هفته پرنشاط و شاد و در عین حال در شأن کرامت بانوان و مادران شهرمان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 70 درصدی خدمات تفریحی برای خانم های اصفهانی در روز زن

تخفیف 70 درصدی خدمات تفریحی برای خانم های اصفهانی در روز زن