مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:452023-12-28اقتصادي

عدم تأخیر در واردات خودرو/ ثبت نام 31 هزار نفر برای واردات خودرو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز (7 دی ماه) در حاشیه سومین رویداد صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری با اشاره به وضعیت خودرو های وارداتی، - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا دو ماه آینده و قبل از پایان سال، 31 هزار نفری که برای واردات خودرو ثبت نام کرده بودند، تعیین تکلیف می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز (7 دی ماه) در حاشیه سومین رویداد صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و زیست بوم فناوری با اشاره به وضعیت خودرو های وارداتی، گفت: تا دو ماه آینده و قبل از پایان سال، 31 هزار نفری که برای واردات خودرو ثبت نام کرده بودند، تعیین تکلیف می شوند.

اکنون 17 هزار نفر تعیین تکلیف شده اند و تعدادی از خودرو ها در مسیر استاندارد است که رسیدگی و مشکلات شماره گذاری حل می شود؛ ازاین رو مشکل اساسی در این زمینه نداریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه آزادسازی قیمت ها به طورکلی ایده اصلی ماست گفت: این امر نیازمند سلسله اقدامات است باید انحصار ها را شکست و شرایط رقابتی را فراهم شود تا زمانی که رانت در اختیار بنگاه ها و شرکت ها است باید مدیریت و کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تأخیر در واردات خودرو/ ثبت نام 31 هزار نفر برای واردات خودرو

عدم تأخیر در واردات خودرو/ ثبت نام 31 هزار نفر برای واردات خودرو