مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:002024-01-07اقتصادي

وزارت اقتصاد: منبع اصلی تأمین ارز کالا های اساسی ارز های نفتی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت اقتصاد اعلام کرد: در کشور ما علاوه بر صادرات کالا های غیرنفتی و ورود درآمد های حاصل از آن، بخش قابل توجهی از درآمد های ارزی از محل صادرات نفت و گاز است که در تراز بازرگانی اعلامی از سوی گمرک پیش از این اعلام .

- وزارت اقتصاد: منبع اصلی تأمین ارز کالا های اساسی ارز های نفتی است وزارت اقتصاد تأکید کرد: صادرات نفتی منبع اصلی تامین ارز واردات کالا های اساسی است که پیش از این در تراز بازرگانی اعلامی از سوی گمرک لحاظ نمی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت اقتصاد اعلام کرد: در کشور ما علاوه بر صادرات کالا های غیرنفتی و ورود درآمد های حاصل از آن، بخش قابل توجهی از درآمد های ارزی از محل صادرات نفت و گاز است که در تراز بازرگانی اعلامی از سوی گمرک پیش از این اعلام نمی شد و آمار بازرگانی خارجی گمرکی شامل ارقام صادرات نفت خام، نفت کوره و میعانات گازی نبود، در حالی است که صادرات نفتی به عنوان منبع اصلی تامین ارز واردات کالا های اساسی است.

وزارت امور اقتصادی و دارایی در تشریح این توضیحات که در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی با تیتر تراز ناتراز تجارت ایران و تراز تجاری منفی 12 میلیارد دلار شد داده، تأکید کرد: آمار های اعلام شده از روند صادرات کالا های غیرنفتی در 9 ماه سال جاری نشان می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اقتصاد: منبع اصلی تأمین ارز کالا های اساسی ارز های نفتی است

وزارت اقتصاد: منبع اصلی تأمین ارز کالا های اساسی ارز های نفتی است