مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 22:402024-01-17سياسي

استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری برای افزایش مشارکت در انتخابات


سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران به فعالیت 60 تشکل مردمی جامعه ایثارگری استان اشاره کرد و گفت: دشمنان برای انتخابات 11 اسفند به دنبال سیاه نمایی و تحریم انتخابات هستد و هزینه می کنند، - سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران تاکید کرد استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری برای افزایش مشارکت در انتخابات ایسنا/مازندران سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران به فعالیت 60 تشکل مردمی جامعه ایثارگری استان اشاره کرد و گفت: دشمنان برای انتخابات 11 اسفند به دنبال سیاه نمایی و تحریم انتخابات هستد و هزینه می کنند، باید از این ظرفیت جامعه ایثارگری برای افزایش مشارکت در انتخابات بهره گرفت.

قاسم عزیززاده گرجی، امروز، 27 دی در همایش توانمندسازی تشکل ها با عنوان محیط زیست پاک و توسعه پایدار در پرتو مشارکت ایثارگران، اظهار کرد: محیط زیست یک سرمایه اجتماعی و امانت در اختیار بشریت است.

وی با بیان اینکه خداوند حکیم طبیعت را هدفمند و هدف دار خلق کردند، افزود: آیات و روایات متعددی در حفظ و صیانت از محیط زیست در قرآن کریم مشاهد می شود که باید مبانی عمیق این توصیه های دینی مورد توجه همگان باشد.

عزیززاده گرجی با روایتی از رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص) مبنی براینکه طبیعت مادر انسان است و انسان باید در کنار طبیعت آرامش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری برای افزایش مشارکت در انتخابات

استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگری برای افزایش مشارکت در انتخابات