مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:252023-12-31سياسي

برای رفع نیاز مسکن شهرستان رزن زمین تأمین شده است


برای رفع نیاز مسکن شهرستان رزن در طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین شده است اما برای تأمین زمین افق دور دست 15 یا 20 ساله این شهرستان باید تلاش کنیم.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: برای رفع نیاز مسکن شهرستان رزن در طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین شده است اما برای تأمین زمین افق دور دست 15 یا 20 ساله این شهرستان باید تلاش کنیم.

علیرضا قاسمی فرزاد عصر یکشنبه، 10 دی در شورای اداری شهرستان رزن، اظهار کرد: رزن در طرح نهضت ملی مسکن از شهرستان های پیشگام برای تأمین زمین بود و فرماندار این شهرستان در سایت خمیگان در تلاش بود که با تأمین 90 هکتار زمین تا افق 50 ساله این شهرستان دیگر دارای مشکل زمین نباشد.

وی افزود: از این میزان زمین تنها 28 هکتار از نوع درجه سه شناخته شده که باید به قانون احترام گذاشت و در حال حاضر برای احداث مسکن نهضت ملی شهر رزن 28 هکتار آماده است و این میزان پوشش برای تأمین مسکن این شهر فعلا پاسخگوست و تأکید شده قطعات به صورت تک نفره به افراد واگذار شود.

استاندار همدان از بازگشت 206 واحد تولیدی تعطیل شده به چرخه تولید خبر داد و تصریح کرد: 206 واحد تولیدی از گذشته در استان همدان تعطیل شده بود که با پیگیری لازم به چرخه تولید بازگشتند ضمن اینکه دو قبل یک واحد تولیدی صنعتی فویل آلومینیومی با پیگیری لازم توسط سرمایه گذار دیگر بخش خصوصی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع نیاز مسکن شهرستان رزن زمین تأمین شده است

برای رفع نیاز مسکن شهرستان رزن زمین تأمین شده است