مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:152023-12-24سياسي

تا به حال دچار توهم بودیم؟!/ برای معتمدنژاد کاری نکردیم


با اشاره به جنگ های اخیر در جهان و ارتباط آن با آرای دکتر کاظم معتمدنژاد، خاطرنشان کرد: به نظرم این جنگ ها نوعی برگشت به عقب است.

- گزارش ایسنا از گردهمایی بازخوانی اندیشه های کاظم معتمدنژاد تا به حال دچار توهم بودیم؟!/ برای معتمدنژاد کاری نکردیم شهیندخت خوارزمی ـ استاد علوم ارتباطات ـ با اشاره به جنگ های اخیر در جهان و ارتباط آن با آرای دکتر کاظم معتمدنژاد، خاطرنشان کرد: به نظرم این جنگ ها نوعی برگشت به عقب است.

علوم اجتماعی باید پاسخ دهد که پیش فرض ها درباره طبیعت انسان درست بود و اینکه آیا بر مبنای پیش فرض ها دچار توهم نبودیم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، همزمان با دهمین سالگرد درگذشت پدر علوم ارتباطات ایران، گردهمایی بازخوانی اندیشه های کاظم معتمدنژاد با حضور استادان مطرح این رشته به همت انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات و انجمن دانش آموختگان ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی امروز شنبه ـ دوم دی ماه ـ برگزار شد.

این گردهمایی با سخنرانی اساتید دانشگاه همچون همراه بود.

معتمدنژاد سینما را رسانه ارتباطی دید اعظم راودراد ـ استاد دانشگاه تهران ـ در مراسم گردهمایی بازخوانی اندیشه های کاظم معتمدنژاد در دهمین سالگرد درگذشت این استاد فقید ارتباطات، گفت: سعادت شاگردی دکتر معتمدنژاد را نداشتم، اما غیرمستقیم از دانش ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا به حال دچار توهم بودیم؟!/ برای معتمدنژاد کاری نکردیم

تا به حال دچار توهم بودیم؟!/ برای معتمدنژاد کاری نکردیم