مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:252024-01-07اجتماعي

تاثیر آلودگی هوا بر سفر به ایران


کارشناس و مدیرعامل یک گروه گردشگری گفت: سفر بخشی از گردشگران خارجی به ایران، به دلیل آلودگی هوا دچار مسأله شده و در سفرهای داخلی هم تغییر مقصد به وجود آمده است.

- کارشناس و مدیرعامل یک گروه گردشگری گفت: سفر بخشی از گردشگران خارجی به ایران، به دلیل آلودگی هوا دچار مسأله شده و در سفرهای داخلی هم تغییر مقصد به وجود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن قادری درباره نقش تغییرات آب و هوایی و همچنین آلودگی هوا در گردشگری، اظهار کرد: مدتی پیش بود که تصویری از کوه های ایران و ترکیه در شبکه های اجتماعی وایرال شد که ناشی از تفاوت میزان بارش نزولات جوی (برف و باران) در یک رشته کوه مرزی در ایران و ترکیه بود که واکنش های زیادی را بین مردم و عکس العمل های متفاوتی را از مسئولان در پی داشت.

این کارشناس و مدیرعامل یک گروه گردشگری در تهران اضافه کرد: گذشته از پاسخ های علمی، امروزه در گردشگری میزان بارش برف و همچنین مساعد بودن آب و هوا عاملی برای توسعه گردشگری شده است؛ به دیگر سخن، ظرفیتی برای جذب گردشگر است.

به عنوان نمونه کوه آلپ برای اسکی در سوییس و هوای سرد و شفق قطبی در روسیه یک ویژگی خاص برای جذب گردشگر است.

همچنین ترکیه کشور همسایه و دارای مرز مشترک با ایران، گذشته از اینکه با چه میزان بارش در سال نسبت به ایران مواجه است، با آب و هوا و سواحل و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر آلودگی هوا بر سفر به ایران

تاثیر آلودگی هوا بر سفر به ایران