مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:202024-01-20بين الملل

تروریست زدایی بدون مرز


تنش فعلی در روابط ایران و پاکستان می تواند به بستری برای تصمیم گیری جدی تر در قبال تروریست ها و برداشتن گام های عملی از ناحیه پاکستان برای برخورد با تروریست ها تبدیل شود.

- تنش فعلی در روابط ایران و پاکستان می تواند به بستری برای تصمیم گیری جدی تر در قبال تروریست ها و برداشتن گام های عملی از ناحیه پاکستان برای برخورد با تروریست ها تبدیل شود.

ایران نشان داده ادامه وضعیت فعلی و فعالیت آزادانه تروریست ها در خاک پاکستان را تحمل نخواهد کرد.

پاکستان هم اگرچه یک کشور غیرنرمال و به لحاظ تصمیم گیری چند پاره است، از ظرفیت ها و توانمندی های ایران بویژه در حوزه های امنیتی، دفاعی، سیاسی و اقتصادی مطلع است بنابراین پاکستان باید نسبت به تامین امنیت مرزهای شرق ایران مسؤولیت بپذیرد و اجازه ندهد مناسبات خوب با ایران به خاطر گروهک های تروریستی مورد حمایت آمریکا و برخی کشورهای عربی، به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز در یادداشتی با این مقدمه نوشت: 1- سال هاست مرزهای پاکستان به دلیل نبود نظارت از سوی اسلام آباد به کریدورهای تروریسم و قاچاق تبدیل شده اند.

ناامنی در مرزهای شرقی اگر زمانی فقط محدود به فعالیت های اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر بود اما طی 2 دهه گذشته این ناامنی و نبود نظارت روی مرزها باعث ایجاد مسیرهای امن برای ایجاد ناامنی و ترور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست زدایی بدون مرز

تروریست زدایی بدون مرز