مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:052024-01-02اقتصادي

برگزاری نمایشگاه های مختلف و انتشار اخبار امیدبخش در حوزه کشاورزی


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: خوزستان در تولیدات کشاورزی در سطح کشور رتبه های بالایی دارد از این رو انتشار اخبار امیدبخش در این حوزه با کمک برپایی نمایشگاه های مختلف در دستور کار قرار گیرد و از طریق ارتباط با رسانه های مختلف .

- ایسنا/خوزستان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: خوزستان در تولیدات کشاورزی در سطح کشور رتبه های بالایی دارد از این رو انتشار اخبار امیدبخش در این حوزه با کمک برپایی نمایشگاه های مختلف در دستور کار قرار گیرد و از طریق ارتباط با رسانه های مختلف این اخبار برای عموم مردم تشریح شود.

امیر طرفیانی در نشست با روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تابعه وزارت جهاد کشاورزی که امروز 12 دی ماه در محل اداره کل جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان در تولیدات کشاورزی در سطح کشور رتبه های بالایی دارد از این رو انتشار اخبار امیدبخش در این حوزه با کمک برپایی نمایشگاه های مختلف در دستور کار قرار گیرد و از طریق ارتباط با رسانه های مختلف این اخبار برای عموم مردم تشریح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری نمایشگاه های بخش های مختلف کشاورزی در مقاطع مختلف سال در استان تدوین شود؛ ما نیز در این خصوص پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه های مختلف و انتشار اخبار امیدبخش در حوزه کشاورزی

برگزاری نمایشگاه های مختلف و انتشار اخبار امیدبخش در حوزه کشاورزی