مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:552024-01-01سياسي

بهره گیری از ظرفیت مهم فرهنگی و تربیتی اساتید ضروری است


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: باید ظرفیت مهم اساتید در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی، - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: باید ظرفیت مهم اساتید در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی، گسترش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید کرمی امروز 11 دی ماه در نشست فصلی شورای فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی لرستان که در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر هم گرایی و هم افزایی در بین اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی استان لرستان تقویت بشود ظرفیت اجرای برنامه های اثرگذار در دانشگاه های استان بیشتر خواهد شد و باید ظرفیت مهم اساتید در فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی، گسترش یابد.

وی تصریح کرد: براساس بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مفهوم جهاد تبیین بسیار مهم است زیرا دشمن همه توانش را گذاشته است تا از طریق جنگ نرم و جنگ شناختی، باورهای مردم را تغییر بدهد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور خاطرنشان کرد: هدف دشمن این است که از طریق جنگ شناختی، اعتماد مردم نسبت به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد و مردم را از نظام جدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت مهم فرهنگی و تربیتی اساتید ضروری است

بهره گیری از ظرفیت مهم فرهنگی و تربیتی اساتید ضروری است