مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:552023-12-31بين الملل

رفتار غیر اخلاقی نظامیان صهیونیست در غارت اموال منازل فلسطینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری الجزیره، سازمان دیده بان حقوق بشر اروپا -مدیترانه در بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی رفتار های غیر اخلاقی ضد شهروندان فلسطینی در جریان یورش به منازل .

- نظامیان صهیونیستی علاوه بر جنایت هایی که در بازداشت و ربایش فلسطینیان و اعدام میدانی برخی از آنها انجام می دهند، تاکنون ده ها میلیون دلار از اموال و دارایی آنها را نیز ربوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری الجزیره، سازمان دیده بان حقوق بشر اروپا -مدیترانه در بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی رفتار های غیر اخلاقی ضد شهروندان فلسطینی در جریان یورش به منازل آن ها انجام می دهند که از جمله این رفتار ها سرقت دارایی ها و غارت منازل فلسطینیان است.

این مرکز با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود به غارت مستمر منازل غیرنظامیان فلسطینی توسط نیرو های ارتش صهیونیستی در غزه اشاره و تاکید کرد که نظامیان این رژیم به غارت اموال مردم فلسطین از جمله طلا و پول و تلفن های همراه و لپ تاپ های آن ها اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار غیر اخلاقی نظامیان صهیونیست در غارت اموال منازل فلسطینی

رفتار غیر اخلاقی نظامیان صهیونیست در غارت اموال منازل فلسطینی