مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:352024-01-17اقتصادي

لایحه بودجه 55 هزار میلیارد ریالی شهرداری تقدیم شورا شهر یزد شد


لایحه 55 هزار میلیارد ریالی شهرداری یزد برای سال 1403 تقدیم این شورا شد و نسبت به سال قبل افزایش 29 درصدی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، عزیز الله سیفی، صبح امروز چهارشنبه در یکصدو هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: شهردار شهر میراث جهانی یزد، لایحه بودجه پیشنهادی سال 1403 شهرداری را به مبلغ 55 هزار میلیارد ریال تقدیم این شورا نمود که بر اساس راهبرد های اساسی شورای اسلامی شهر تدوین شده است.

وی افزود: این بودجه بر اساس تورم موجود و شرایط اقتصادی شهروندان در برآورد کلی منابع و مصارف و همچنین تعریف پروژه های عمرانی در نظر گرفته شده و به همین دلیل افزایش زیادی نسبت به بودجه سال گذشته در نظر گرفته نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: از کل بودجه پیشنهادی بش از 16 هزار میلیارد ریال معادل 29 درصد کل بودجه در بخش جاری و افزون بر 39 هزار ریال معادل 71 درصد در بخش عمرانی و سایر مصارف پیش بینی شده و جزییات این بودجه در کمیسیون های شورای اسلامی شهر یزد بررسی شده و حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری پس از طرح در کمیسیون ها و تصویب جهت اجرا به شهرداری ابلاغ می شود.

رییس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری نگاه امیدوارانه و همراه با برنامه ریزی باید در اقدامات باشد و لذا، چون ما نمی توانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه 55 هزار میلیارد ریالی شهرداری تقدیم شورا شهر یزد شد

لایحه بودجه 55 هزار میلیارد ریالی شهرداری تقدیم شورا شهر یزد شد