مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 23:152024-01-01سياسي

شهید سلیمانی، بیش از آنکه نماد جنگ باشد نماد صلح و آرامش بود


وزیر ارشاد با اشاره به اینکه از سال 76 که سردار شهید قاسم سلیمانی مسئولیت فرماندهی نیروی قدس را برعهده گرفت، جبهه مقاومت یک شکست نداشت، گفت که وی بیش از آنکه نماد جنگ باشد نماد صلح و آرامش بود.

- وزیر ارشاد با اشاره به اینکه از سال 76 که سردار شهید قاسم سلیمانی مسئولیت فرماندهی نیروی قدس را برعهده گرفت، جبهه مقاومت یک شکست نداشت، گفت که وی بیش از آنکه نماد جنگ باشد نماد صلح و آرامش بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در اولین آیین اعطای تندیس دانشگاه تهران به نمادهای مقاومت که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مقاومت اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی در تاریخ تحولات کشور یک اتفاق عادی و معمولی نبود، از آغاز نهضت شصت ساله امام راحل شهدای فراوانی با تقدیم خون خود به پایداری این جریان کمک کردند.

شخصیت های بزرگ و نقش آفرین که اسامی آنها در کتاب قطور و پرافتخار نهضت امام ثبت شده است.

وی افزود: شهیدی مانند حاج قاسم عزیز انگشت شمار است شهیدی که بیش از چهار دهه در همه میدان های سخت و آزمون های دشوار حضور پیدا کرد و پیروزمندانه از آن خارج شد.

وی با بیان اینکه در کمتر عملیاتی بود که لشکر ثارالله افتخار آفرینی نداشته باشد، ادامه داد: از سال 76 که مسولیت فرماندهی نیروی قدس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی، بیش از آنکه نماد جنگ باشد نماد صلح و آرامش بود

شهید سلیمانی، بیش از آنکه نماد جنگ باشد نماد صلح و آرامش بود