مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:102023-12-24حوادث

دستگیری باند سارقان ترانس برق کشاورزی در بویین زهرا


فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا از شناسایی و دستگیری 2 سارق و کشف 23 فقره سرقت ترانس برق کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین زهرا، سرهنگ وجیه الله عبدی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت ترانس برق کشاورزی در سطح مزارع و باغات شهرستان بویین زهرا، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی خود متوجه شدند متهمان با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو پارس این سرقت ها را مرتکب و اکثر سرقت ها با شیوه و شگرد یکسان بوده است.

فرمانده انتظامی بویین زهرا تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی با گشت زنی های مکرر موفق به شناسایی خودرو مورد استفاده سارقان شده و آن را در یک عملیات تعقیب و گریز متوقف و 2 سرنشن آن را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 23 فقره سرقت ترانس برق کشاورزی در باغات و مزارع بویین زهرا اعتراف کردند.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، به ضرورت مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و افزود: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان ترانس برق کشاورزی در بویین زهرا

دستگیری باند سارقان ترانس برق کشاورزی در بویین زهرا