مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:352024-01-05سياسي

نقشه تشکیل یک اسراییل دیگر به دست حاج قاسم نقش بر آب شد


دشمنان از حاج قاسم کینه دارند چرا که نقشه دشمنان برای تشکیل یک اسراییل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم نقش بر آب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ورامین  بعد از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: ولادت فاطمه زهرا سلام الله علیه فرصتی مهم  برای توجه به جایگاه و کرامت بانوان است، چرا که فاطمه زهرا (س) الگو تمام زنان عالم است، فاطمه زهرا  نمونه بارز یک مادر بود که در تربیت فرزندان زحمات زیادی کشید.

 وی با بیان اینکه بهترین الگو برای بانوان حضرت زهرا (س) است، گفت: این مساله باید در تمام ابعاد مورد توجه قرار گیرد، چرا که دشمنان تصمیم دارند، کرامت زنان مسلمان را مخدوش کنند.

  قدوسی نژاد افزود: حضرت زهرا(س) الگوی برجسته و شاخصی برای بانوان در همه تاریخ و جغرافیای جهان است، این الگو بودن نکته ای نیست، که تنها شیعیان به آن اذعان داشته باشند، بلکه وقتی منابع تاریخی و روایی را بررسی می کنیم با نمونه های بسیاری مواجه می شویم که حتی علمای غیر شیعی اعم از دانشمندان اهل سنت و حتی بزرگان مسیحیت و سایر ادیان به آن اشاره کرده اند.

  امام جمعه موقت ورامین سپس در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این شهر ادامه داد: جنایت وحشیانه عمال استکبار در کرمان و شهادت عده ای از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه تشکیل یک اسراییل دیگر به دست حاج قاسم نقش بر آب شد

نقشه تشکیل یک اسراییل دیگر به دست حاج قاسم نقش بر آب شد