مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 07:162024-01-03سياسي

همایش ملی بازآفرینی تمدن اسلامی در گلستان برگزار می شود


نخستین همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی با همکاری دبیرخانه اهل سنت کشور، حوزه های علمیه استان و دیگر نهادها در سه کمیسیون کلام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام نورعلی دیلم شامگاه سه شنبه در جمع روحانیون، علما و ائمه نماز جماعات شیعه و سنی با موضوع نشست هم اندیشی سیره نبوی و منزلت اهل بیت(ع) در قرآن ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهارکرد: حضرت زهرا(س) الگوی کامل و بی بدیل برای همه مسلمانان است که اگر این حضرت مرد بود قطعا رسول خدا برای امت اسلامی می شد.

رییس مرکز اسلامی گلستان گفت: نخستین همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی با همکاری دبیرخانه اهل سنت کشور، حوزه های علمیه استان و دیگر نهادها در سه کمیسیون کلام، فقه و زنان هفته آینده در گلستان برگزار می شود.

وی با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: همه ما بدهکار این سردار شهید هستیم و شهید سلیمانی در بسیاری از رفتارها و منش به مانند یک مکتب عمل کرد و الگویی برای جوانان ایرانی است.

رییس مرکز اسلامی گلستان بیان کرد: همه ما مسئولان و علمای اهل دین باید مانند شهید سلیمانی جلوتر از همه و کار جهادی کنیم تا دیگران با دلگرمی از تلاش مسئوولان، پشت سر ما حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی بازآفرینی تمدن اسلامی در گلستان برگزار می شود

همایش ملی بازآفرینی تمدن اسلامی در گلستان برگزار می شود