مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 23:252024-01-16سياسي

وزیر نیرو: تابستان فوق العاده سختی پیش رو داریم


تابستان سختی را در پیش داریم اما می توانیم از آن بدون خاموشی عبور کنیم به شرط آنکه این برنامه ها را رعایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر نیرو با بیان اینکه تابستان فوق العاده سختی پیش رو داریم، گفت: نا ترازی های عظیم صنعت برق را در دو سال گذشته به گونه ای مدیریت کردیم که ظرفیت های خالی عمدتا استفاده شده و اکنون برای این رفع ناترازی باید دست به اقدام های سخت تر و با فناوری های جدیدتر بزنیم.

طبق گزارش شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر)، علی اکبر محرابیان در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل توانیر افزود: 180 پروژه و برنامه در گروه های مختلف تدوین شده است که یکایک این برنامه ها ضامن موفقیت ماست، به عبارتی تکمیل حلقه های این زنجیر بزرگ می تواند ضامن موفقیت باشد و اگر در هر بخشی، هر شرکتی و یا هر استانی، حلقه های مفقوده داشته باشیم حتما بدون شک از آن نقطه لطمه می خوریم.

وی ادامه داد: پنج کمیته را برای اجرایی کردن این برنامه ها طراحی کرده ایم، تا امروز بالغ بر 424 مصوبه در این کمیته ها داشتیم، 48 جلسه اصلی و 23 جلسه فرعی تشکیل شده است؛ جلسات برگزار شده نیز کاملا عملیاتی و تصمیم هاکاملا اجرایی است.

وزیر نیرو گفت: مهم ترین نگرانی بنده این است که کل صنعت مشتمل بر حدود 100 هزار نفر نیروی همکار، آیا همراه حرکت می کنند یا خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: تابستان فوق العاده سختی پیش رو داریم

وزیر نیرو: تابستان فوق العاده سختی پیش رو داریم